donderdag 5 november. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mark Schipper - WaarBenJij.nu donderdag 5 november. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mark Schipper - WaarBenJij.nu

donderdag 5 november.

Blijf op de hoogte en volg Mark

05 November 2015 | Australië, Sydney

Vandaag als 1e ben ik met Rudy een blokje gaan hardlopen een km of 6a7 heel leuk. Daarna naar Bondi Beach geweest daar was sculpture by de sea is van 22-10 tot 8-11 allemaal beelden die er blijven staan, een hoop verschillende beelden de meest verrassende die ik vond was de red man.
Doorweekt van de regen even snel naar huis om droge kleding aan te doen.
Daarna naar mijn oud oom en oud tante voor een lekkere lunch, was een goed gevulde tafel Rudy, Marijke waren er ook bij was heel gezellig.
daarna zijn we met de bus naar Sydney gegaan voor de bridge walk samen met Rob Schipper samen naar het hoogste punt gelopen bij star light :)

  • 05 November 2015 - 14:10

    Jolanda:

    Mark ik vond 'the red men' ook heel mooi, maar ook sommige andere sculptures waren erg leuk, het was een fantastische dag.
    Je vergeet nog te vertellen dar je een Australische loopmaat hebt gevonde.......:)§

  • 05 November 2015 - 16:45

    Marlies:

    Wat leuk om weer te lezen!!
    Die foto van Mark's Park heb ik ook, grappig haha!! Ben benieuwd naar de foto's van de climb!!

    x en een poot van Bella!!

  • 05 November 2015 - 19:34

    Jolanda:

    Waar is the red men foto????

  • 05 November 2015 - 20:23

    Marian:

    Ja hoor drie dagen in Australië en je hebt al een eigen park. Je blijft toch een goede handelaar dat deed je vroeger al bij elk familie weekeinde. Knap dat je de brug hebt gedaan samen met Rob. Het is genieten voor jullie elke dag weer iets anders. Veel plezier nog.

  • 05 November 2015 - 21:44

    Ilonka Gruppe:

    Hoi Mark, Leuk om te lezen wat je al gedaan hebt. En een park naar jou vernoemd echt super!!
    Samen met Rob de Bridge Climb ik neem mijn petje voor jullie af. Jullie zijn "Toppers"
    Heel veel plezier en geniet ervan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis Down under

Samen met Rob Schipper en Jolanda Schipper ;)

Recente Reisverslagen:

25 November 2015

de terug reis :(

24 November 2015

de trappen dag ;)

24 November 2015

dagje lekker op het strand :)

23 November 2015

Back in Sydney

17 November 2015

De range's op.
Mark

Samen met Rob Schipper en Jolanda Schipper

Actief sinds 13 Sept. 2015
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 5362

Voorgaande reizen:

02 November 2015 - 26 November 2015

Mijn eerste reis Down under

Landen bezocht: