dagje lekker op het strand :) - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mark Schipper - WaarBenJij.nu dagje lekker op het strand :) - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mark Schipper - WaarBenJij.nu

dagje lekker op het strand :)

Blijf op de hoogte en volg Mark

24 November 2015 | Australië, Sydney

Vandaag zijn we met Leo naar het strand geweest dat is bij Palm Beach. Daar gingen we met een Ferry na een klein eilandje waar Marijke ook was. Daar hebben we heerlijk gezwommen in het mooie water en lekker geBBQ. Leo had lekker fruit mee genomen. Daarna hebben we nog even gezwommen en gelopen over het strand. Toen ik terug met de ferry en terug naar het huis van Leo. Toen hebben we even een paar boodschappen gehaald. 's avonds heeft Cetty heerlijk meatlove gemaakt en Leo heeft heerlijke aardappel stamppot gemaakt. S'avonds 3 Possems gezien echt heel leuk super dag gehad :D

• 24 November 2015 - 06:37

Jolanda:

Het was inderdaad weer een heel mooie dag, en zoveel wallaby's! Geweldig

• 25 November 2015 - 13:48

Marley:

Wauw wat een gave foto van jou.. Zo heerlijk relax, dan dat prachtige water.... Super mooi!!