Wat voor mooi's kan je zien op een regenachige dag - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mark Schipper - WaarBenJij.nu Wat voor mooi's kan je zien op een regenachige dag - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mark Schipper - WaarBenJij.nu

Wat voor mooi's kan je zien op een regenachige dag

Blijf op de hoogte en volg Mark

04 November 2015 | Australië, Sydney

Na een nacht lekker te hebben geslapen echt geweldig Rudy en Sally hebben de zolder voor mij vrij gemaakt en voor Rob en Jolanda ook een aparte kamer. Sofia kwam ons ophalen om gezellig naar het Taronga Zoo.
Echt geweldig eerst een paar koala's 2 waren erg actief eten, lopen, klimmen in en uit de boom wat leuk om te zien wat ze doen.
verder nog een heleboel leuke beesten gezien platypus en wallaby en ook een paar RED KANGAROO'S geweldig.
Toen zijn we nog even met de ferry naar Sydney geweest gaat zo snel en makkelijk.
Daarna zijn we met de sky safari (monorail) weer terug naar de auto gegaan.
Cate kwam ook even met haar hagedissen, gaaf 2 blauw tongen en 1 met een panser van schubben.

• 04 November 2015 - 10:24

Corrie:

gaaf zeg....

• 04 November 2015 - 11:59

Marley:

Super gaaf! En dan te bedenken dat koalas maar 4 uur per dag actief zijn... Wish i was there!

• 04 November 2015 - 12:32

Jolanda:

Ja Marlies we waren net op tijd om er met volle teugen van te genieten, het was super