Outback :)) - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van Mark Schipper - WaarBenJij.nu Outback :)) - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van Mark Schipper - WaarBenJij.nu

Outback :))

Blijf op de hoogte en volg Mark

13 November 2015 | Australië, Alice Springs

Woensdag 11-11 hebben we de camper opgehaald en zijn we naar lingfield park gegaan daar was een natuur waterval.
onderweg zagen we kangaroo's en hagedissen
Toen zijn we doorgereden naar Pine Creek en hebben daar de camper neergezet en overnacht. Op donderdag 12-11 zijn doorgereden naar Mataranga zijn daar even bij een warm waterbron geweest.
Onderweg naar Three Ways zagen we heel veel bosbranden en verbrande stukken land ook zagen we een paar vuur tornado's.
Dit was ongeveer 730 KM
Vrijdag 13-11 zijn we op weg gegaan naar Alice Springs ( Hard van Australlie ). s'avonds lekker ge BBQ en met mensen gepraat die uit Engeland komen en uit Frankrijk. :))

• 13 November 2015 - 13:35

Marley:

Wauw wat een gave foto's!! En wat een verhaal van het vuur enzo..... xxx

• 13 November 2015 - 19:18

Corrie:

zo te lezen beleven jullie leuke en spannende dingen zeg...leuke blogs schrijf je