de trappen dag ;) - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mark Schipper - WaarBenJij.nu de trappen dag ;) - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mark Schipper - WaarBenJij.nu

de trappen dag ;)

Blijf op de hoogte en volg Mark

24 November 2015 | Australië, Sydney

Vandaag zijn we met Leo en Marijke naar Sydney geweest eerst de Pylon te bezoeken van de Harbor bridge. Dat waren boel trappen om er te komen maar wel leuk. Daarna zijn we langs het Opra gebouw gelopen. Toen zijn we via de tuin achter het opera gebouw naar het centrum gelopen om de laatste souvenirs te halen :) ook hier waren een hoop trappen in de tuin. We zijn ook nog langs de Apple Store in Sydney gelopen dat was heel leuk. Daarna zijn we met de trein terug naar het huis van Leo gegaan. Na een korte pauze zijn we naar ome lambert en tante Rina huis gegaan. Daar was bereiken ook en Rudy Sally en de kinderen kwamen ook we hebben heerlijk Chinees gegeten. Na een korte foto sessie hebben we afscheid genomen en zijn we naar huis gegaan van Leo en Caty. Daar nog even lekker bakje koffie gedronken en toen de koffer ingepakt voor morgen en daarna naar bed.

• 24 November 2015 - 14:25

Vrouwtje B:

Een hele goede en veilige terugreis en tot snel!

• 24 November 2015 - 20:19

Jolanda:

Wat is die kookaburra mooi zeg!

• 25 November 2015 - 13:50

Remco En Marley:

Wat een geweldige foto's, we zijn weer jaloers!! Leuk zo'n trappendag.. En we kunnen natuurlijk niet wachten op de souvenirs, haha!!
    Poot van Bella en tot snel bruder!!