een dagje rust ;) - Reisverslag uit Aeroglen, Australië van Mark Schipper - WaarBenJij.nu een dagje rust ;) - Reisverslag uit Aeroglen, Australië van Mark Schipper - WaarBenJij.nu

een dagje rust ;)

Blijf op de hoogte en volg Mark

09 November 2015 | Australië, Aeroglen

Na een nacht die van mij tot ongeveer 11 uur in de morgen tuurde ben ik opgestaan om te gaan brunchen. Lekker, ik heb ik ben toen naar het strand gegaan en heb daarna even geluncht met garnalen en een drankje. Foto's van de Lifeguard. In de namiddag zijn we met een boot over de revier gaan op zoek naar krokodillen 1 kleintje gezien ;)
's avonds nog even met Marlies op de FaceTime gesproken, daarna nog wat gedronken en toen naar bed

  • 10 November 2015 - 21:26

    Marian:

    Hoi leuk om te lezen dat jullie het zo naar je zin hebben. Lekker genieten van alle goede dingen zoals drank varen snorkelen barbecuen enz . Ik zou er bijna jaloers op worden. Gaaf mark je verhalen ik geniet ervan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Aeroglen

Mijn eerste reis Down under

Samen met Rob Schipper en Jolanda Schipper ;)

Recente Reisverslagen:

25 November 2015

de terug reis :(

24 November 2015

de trappen dag ;)

24 November 2015

dagje lekker op het strand :)

23 November 2015

Back in Sydney

17 November 2015

De range's op.
Mark

Samen met Rob Schipper en Jolanda Schipper

Actief sinds 13 Sept. 2015
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 5348

Voorgaande reizen:

02 November 2015 - 26 November 2015

Mijn eerste reis Down under

Landen bezocht: