Back in Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mark Schipper - WaarBenJij.nu Back in Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mark Schipper - WaarBenJij.nu

Back in Sydney

Blijf op de hoogte en volg Mark

23 November 2015 | Australië, Sydney

Op 18-11 zijn we terug gevlogen vanuit Alice Springs naar Sydney, Daar werden we opgehaald door Leo dat was super fijn en zijn naar zijn huis gegaan. Op 19-11 zijn we eerst naar het Koala Park gegaan en daar met een koala op de foto geweest daar hadden ze ook een paar Dingo's die ze deden uitlaten en die kon je aaien ;) .Daarna werden we opgehaald door Erik die nam ons mee naar Terrigal Bech geweest was heel leuk en lekker warm. We zijn ook op de mountin bike weg geweest was leuk veel pelikanen gezien gave en grote beesten zeg. Op 21-11 gingen we naar Roz daar hebben we heerlijk geluncht daarna even het zwembad in en sávonds heeft Yvette heerlijk pizza's gemaakt. Op 22-11 kwam Erik mij heel vroeg ophalen op te gaan voetballen dus wij 90 min lekker voetballen. Daarna kwam iedreen bij elkaar voor ons dat was super mooi en gaaf.

• 23 November 2015 - 12:49

Rob Schipper:

Leuk verslag, Mark!

• 23 November 2015 - 12:55

Jolanda:

Ha ha idd maar volgens mij heb je met Erik voetbal gespeeld. Het waren fijne dagen in Terrigal, heerlijk gewandeld, gezwommen en snooker gespeeld. Ook de galerie van Ken Duncaan was mooi. We hebben de heetste dag meegemaakt sinds tijden 42 graden, de dag erna 21 graden !
    De BBQ was een mooie afsluiting.

• 25 November 2015 - 13:47

Marley:

Geweldig, Dingo's die je uit kan laten en op de foto met koala's!!
    Heerlijk die warmte! en Voetballen met dat weer? Je bent gek ;)